Mydibel versterkt management: Marc Van Herreweghe wordt CEO van de Mydibel Groep.

Marc Van Herreweghe, de nieuwe CEO van Mydibel,  is een expert in People Leadership, Business Integration & Transformation, Operational Excellence, Industrie 4.0 en Acquisitions.

 

 

 

 

 

 

Hij begon zijn internationale carrière bij British American Tobacco, een toonaangevende multinational met 44 fabrieken in 42 landen. Via een indrukwekkend parcours werkte hij zich bij BAT op tot Group Head of Manufacturing, verantwoordelijk voor alle fabrieken van de groep.

Nadien werkte hij als consultant voor verschillende internationale bedrijven. Zo was hij Associated Vice-President van IDC (International Data Corporation), wereldleider in Market Intelligence, Advisory Services en Research. Daarnaast zetelt hij op vandaag nog steeds in verschillende raden van bestuur.

Zijn succes is niet enkel gebaseerd op zijn managementcapaciteiten maar evenzeer op zijn leadership skills en respect voor de bedrijfscultuur waardoor hij steeds weer het beste uit zijn team weet te halen. Efficiëntie, motivatie en flexibiliteit zijn immers de pijlers van elke succesvolle onderneming.

“Marc is een ervaren topmanager en bedrijfsleider met een uitgebreide kennis van zowel operationeel als algemeen management die het de Mydibel Groep zal mogelijk maken te blijven groeien op nationaal en internationaal vlak”, aldus Raf Decaluwé en Emmanuel Titeca, leden van de Raad van Advies van Mydibel.

Klaar voor een veelbelovende toekomst

Mydibel is een succesvol en innoverend familiebedrijf actief in de voedingsmiddelensector sinds 1988. Het bedrijf is gespecialiseerd in de ontwikkeling, de productie én commercialisering van aardappelproducten, dit zowel via eigen merken als onder private label. De producten worden geleverd aan verscheidene marktsegmenten: foodservice, retail en industrie. Het bedrijf stelt meer dan 400 mensen te werk en exporteert zijn ruime waaier van aardappelproducten naar meer dan 120 landen. In het kader van haar voortdurende groei (de laatste 5 jaar met 60%) heeft Mydibel recent 40 miljoen euro geïnvesteerd in state-of-the-art technologie waardoor de onderneming op heden marktleider is op vlak van kwaliteit en flexibiliteit.

“Onze investeringsstrategie is tweeledig. Naast de investering in technologie investeren we ook in Human Capital. Samen met de implementatie van een klantgerichte strategie in een cultuur van vernieuwing en groei, onderbouwd door Operational Excellence-initiatieven, streven we er naar ons bedrijf verder uit te bouwen. We zijn verheugd te kunnen samenwerken met een topmanager die zich op internationaal vlak bewezen heeft. Hij gelooft sterk in ons bedrijf en onze familiewaarden en zal zorgen voor een verdere uitbouw op vlak van Operational Excellence. We zijn er van overtuigd dat we samen met hem verdere successen zullen blijven boeken”, zeggen Carlo en Bruno Mylle, bestuurders van Mydibel Groep.






Contacteer ons

Food Industry
een uitgave van evolution media group
Vlassstraat 17 - 8710 Wielsbeke

tel +32(56) 60 73 33
fax +32(56) 61 05 83
email info@foodindustry.be


Site in beweging