- 03 oktober 2018
- Door Met medewerking van Flanders' FOOD, ILVO en de Food Pilot
- | 9 min. leestijd
Innovatieprojecten spelen in op veranderende consumentenbehoeften
Voor agrovoedingsbedrijven betekenen de veranderende consumentenbehoeften een grote uitdaging, maar evenzeer een groot potentieel. Om het onderzoek en de ontwikkeling van nieuwe producten efficiƫnt aan te pakken, lopen er momenteel tal van collectieve projecten waarin bedrijven en kennisinstellingen samen kennis ontwikkelen en delen. Flanders' FOOD en ILVO lichten enkele actuele thema's toe.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.