- 13 november 2019
- Door Françoise Soetens
- | 6 min. leestijd
Chaudfontaine investeert 20 miljoen in aseptische lijn en siroopinstallatie
In 2003 nam de Coca-Cola groep Chaudfontaine over. De groep investeerde er in ruim 15 jaar tijd voor meer dan 147 miljoen euro. De laatste investering was er een van 20 miljoen euro: de nieuwe aseptische lijn en de siroopinstallatie. Die stellen de onderneming in staat om beter in te spelen op de behoeften van de consumenten, die almaar meer op zoek zijn naar natuurlijkere dranken. Bovendien bestaan alle plastic flessen van Chaudfontaine sinds kort uit 100% gerecycleerd plastic.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.