- 01 april 2019
- | Bron: Sanilec
Pop-up vitrine moet zichtbaarheid boosten
Pop-up vitrine moet zichtbaarheid boosten FACQ promoot nieuwe showroom in Kuurne én lokaal designtalent Om zijn gloednieuwe showroom in Kuurne aan het grote publiek voor te stellen, lanceerde FACQ een origineel initiatief in samenwerking met de stad Kortrijk en een lokale designer: een pop-up store die badkamerdesign in de kijker zet. Het Atelier Ikke van lokale designer Brent Neve ontwierp voor het familiebedrijf een aantrekkelijke vitrine in de Kiosk op de Graanmarkt. Het doel: de nieuwe showroom van FACQ in Kuurne op een speelse manier bekendheid geven. Op de kiosk werd een groen dak geïnstalleerd om de visuele elementen die de gebouwen van FACQ kenmerken na te bootsen. De designer is uitgegaan van de elementen die in de showroom aanwezig zijn om deze originele pop-up store te bedenken. “Ik heb het zeer brede assortiment van FACQ tot een paar vrij zuivere elementen zoals wastafels en kranen teruggebracht”, legt Brent Neve van het Atelier Ikke uit. “Het water dat ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.